Kitabı genel olarak sevdim. Her bir sayfada bir zamanlar utangaç, çekingen, içe kapanık ve duygusuz olduğumu tekrar tekrar, suratıma suratıma vurdu. Kitapta görsel sanatların bahsedilmesinden çok hoşlandım. Olay örgüsünün etkileyiciliğinden de fazlasıyla duygulandım -ki kalbimin pas tutmuş şu zamanlarında bir hayli zorladı beni-. Sabahattin beyi saygılarımla anıyorum.