7/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Kitabı genel olarak sevdim. Her bir sayfada bir zamanlar utangaç, çekingen, içe kapanık ve duygusuz olduğumu tekrar tekrar, suratıma suratıma vurdu. Kitapta görsel sanatların bahsedilmesinden çok hoşlandım. Olay örgüsünün etkileyiciliğinden de fazlasıyla duygulandım -ki kalbimin pas tutmuş şu zamanlarında bir hayli zorladı beni-. Sabahattin beyi saygılarımla anıyorum.
Edebiyat
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,6bin okunma
··
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.