·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Eylül 2015 00:00 Bu kitabı okurken tırnaklarımi yemekten kendimi alı koyamadim. Ve (pack ve Nora nin aşkı) insanı kendinden geçiriyor. Becca nin bu kitabı gerçekten de çok iyi. Okurken elimden bırakmanın sebebi beni büyülemesiydi.