·475 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2015 00:00 Hayatımın en kötü gunlerinden birinde en yakın arkadaşım bu kitap oldu diyebilirim bitmesin diye ağır ağır okurken bi yandanda kendimi tutamayıp bitirmiştim, herkes okuyabilir diye düşünüyorum o yüzden herkese de tavsiye ediyorum..