Bu serinin son kitabıydı ve kütüphane de yoktu, beraber başladığım bi arkadaşımla cemile yide aldık ve bütün azmimle önce ben okudum sonra ona verdim, gerçekten hüzünlü bir aşk hikayesiydi insan bi zatihi kendi ana karakterin dostu olup bütün engelleri asabilmesi için bi çaba içine giriyo istemeden, istemeden diyorum çünkü nihayetinde yazarımız nasıl yazdiysa öyle bitiyor hikaye :)