Klasik bir eser sayıldığı için okuma ihyacı hissettim. Ne yalan söyleyeyim ismi de beni cezbetmişti. Çok ağır işleyen bir konusu var, çok akıcı olduğu söylenemez. psikolojik değeri de olan bir eser. Okuduktan sonra çok abartıldığını düşündüm, tatmin etmedi.