Kitaptan genel olarak çok etkilendim. Hayatım boyunca Lord Henry ve Dorian Gray karakterlerini unutamayacağım. Yalnız can yayınlarını okumanızı tavsiye etmiyorum. En güvendiğim yayınevi fakat beni hayal kırıklığına uğrattı bu defa. Çevirisini hiç beğenmedim. Nihal Yeğinboğalı çevirmiş; kendisi oldukça yaşlı biri. Çeviriyi yıllar önce yapmış sanırım. Eski eski ifadeler, yetersiz, karmaşık cümleler vardı. Başka bir yayınevi seçmelisiniz.