yalnız kitabımda ki altı çizili yerleri siteye eklerken onca cümleyi yazdıktan sonra gelen uyarı dan sonra boşa giden emeğime üzülmüyor değilim.esasen alıntı eklerken tekrarlanan alıntının uyarı çok hoş ancak bunun onca şeyi yazdıktan sonra sana denk gelmesi hiçhoş olmuyormuş :)