Puan vermedi·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2019 00:22 Bir beşeriz bu dünyada, eğriyiz doğruyuz,,, nedensiz hiçbirşey yok ama neden de yok, herşey bizde herşey bizden ve hiçbirşey bizden değilmiş gibi,,,, hermann kısa bir mesel anlatıyor bu kitapta din gibi, kutsal gibi, herşey var içinde ama hiçbirşey yok gibi, herkes okumalı....