·112 syf.····Okunma: 16 Haziran 2019 16:55 Bu kitap benim için bir devam kitabıydı. Sanki ''Yıldız Gezgini'' ndeki uzun bir yolculuktaymış gibi okudum. Yine Jack London okuduğumuzu belli eden akıcı bir dil, geçmişe göndermeler ve en önemlisi kızak çeken köpekler...
Evcilleşmiş köpeğimiz Buck'ın satılmasıyla başlayan maceramız Buck'ın yaşam mücadeleleriyle sürüp giderken öz kimliğini bulma çabalarıyla son buluyor. ''Beyaz Diş'' kitabıyla mukayese etmemek için önce bu kitabı okudum ve iyi ki de öyle yaptım. Kitap için ne çok iyi ne de çok kötü diyebilirim. Yazarın ilk kitabı ve fazla da bir beklenti içerisinde okumadım açıkçası.
İyi okumalar :))