Puan vermedi·376 syf.····Okunma: 18 Haziran 2019 11:10 Bir Zümrüdanka yolculuğu..
Her insan bir yazar, bir şair.. herkesin bir kitabı var aklının yettiği gün yazmaya başladığı, son nefesine dek..
Ve sanki Tarık Buğra, Osman Gazi'nin kitabını çalmışta okuyor bize..
Osmancık, bir kitap okumanın yanında daha çok bir hayat okumak gibiydi bu yüzden. "Osmancık" dan "Osman Gazi Hân"a doğru at sırtında ve hayat yolunda bir yolculuğa çıkmak gibiydi..
...inişleri, çıkışları, dönemeçleri, yol göstereni, ayağına bağ olanı, yüküne yoldaş olanı ve yapabildiklerin ama -Osman Gazi bile olasan- daha çok yapamadıkların (çünkü Bursa'nın da ötesi var ve onunda ötesi..) ile dolu bir yolculuk.. ve şakacı bir tebessümle son bulan bir kitap/hayat..
Başka hayatlar okumak, kendi satırlarımız için bir ilham bize, bazen de bir ders..