·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Haziran 2019 00:18 Ana kahramanımız Kamil Bey önemli bir bürokratın oğludur. 1. Dünya Savaşı yıllarında elçiliklerde görev yapmış ve Milli Mücadele ile birlikte Esir Şehir İstanbul’a dönmüş. O yıllardaki sivil hayatı ve esir şehirde Geldikleri Gibi Gideceklere karşı örgütlenme içerisine giren yapıya dahil olma serüveni anlatılmaktadır. Kahramanımız yazarımız gibi hapse düşse de asla yapıyı ele vermez. 7 yıl hapse çarptırılsa da daha önceki kararından vazgeçmez.
Kemal Tahir, Mustafa Kemal Paşa’yı anlatmadan ona nasıl hayran olmamız gerektiğini o kadar kelimelere yedirmiştir ki içinizdeki vatan aşkı tekrar ortaya çıkıyor.