Nasıl olur da yıllar öncesinden yazılan bir kitap günümüz için geçerli olabilir? Hem de her şeyiyle. Yoksa biz hiç ilerleyemedik mi? Bu güzel kitaptan sonra ilerlemek için adım atmaya başlamış olacağımıza inanıyorum ve bir kitabın seçileceğini ve herkesin, özellikle her gencin, okuyacağını bilsem deli gibi bu kitabın olmasını isterdim. Bunun en büyük sebebi şu: Çalışmak çalışmak diyoruz ama nedir bu çalışmak? İşte bunu ve tabii ki diğer bütün karışıklıkları cevaplayacak bir eser olması. Çalışmakla ilgili size çok önemli bilgiler verecek efsane bir başucu kitabı! Bir kez okumak yetmeyecek tabii haberiniz olsun. Ali Fuat Başgil, Cemil Meriç gibi büyük insanların hayatlarını değiştiren bir kitap olduğunu da belirtmezsem olmaz. Bu aralar çok satanlarda olduğunu da görünce çok sevindim. Eh, okumayan kalmasın o halde!