·160 syf.····Okunma: 22 Haziran 2019 13:00 Livaneli’nin okuduğum ilk kitabı. Kısa ve akıcı bir kitap,bir oturuşta okunabilir. Verdiği mesajlar güzel olmakla birlikte hikayede okuyucuya bir eksiklik hissettiriyor. Pek beğenemedim. Baya sade bir kitap. Belki sonuyla beni kazanabilirdi ama maalesef o da olmadı. Ancak her yazar gibi onun da göstermiş olduğu gayreti takdir ediyorum.