Steinbeck işte
8/10
·556 syf.··
2019 98. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2019 15:55
John steinbeck benim için Amerikalı Yaşar Kemal.. güzel bir romandı, fakat diğer okuduğum steinbeck kitaplarına göre daha az sardı. Yazar bu kitabı sayesinde nobel edebiyat almış, sanırım bunda betimlemelerin fazlaca etkisi var. Gönül rahatlığı ile okuyabilirsiniz ama ilk okuyacağınız steinbeck kitabı olmasın.
Edebiyat
Gazap ÜzümleriJohn Steinbeck · Sel Yayınları · 202045,7bin okunma
·
2 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ali Gündüz
Gönderi Sahibi
:) 8 mı 9 mu versem diye tereddütte kaldım.
Hocam 8 puan az olmuş gibi :)