·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2019 20:52 · Büyük bir Eser okuduğumun farkına vararak sayfalarında dolaştım. Tavsiye kitaplar içerisinde hemen hemen ilk 3 sıralarda hep yer almıştı Tutunamayanlar. Biraz zaman verdim bazı sayfaları yeniden okuyup üzerinden tekrar geçtim altını çizdim ... sadece kitabı alıp gerçekten onunla zaman geçirip kendinizden bir şeyler bulup tekrar tekrar altını çizip okumak en güzeli. Tutunamayanlar tavsiye kitaplar içerisinde hep olacak bunu biliyorum çünkü okuduktan sonra onu daha güzel anlıyorum üstelik bir cümle var ki
"herkes kitap satamamalı,cahil kitapçıların iyi okuyucuları rahatsız etmelerine izin verilmemeli artık.iyi okuyucu az bulunan ürkek bir kuş gibidir kapıdan girer girmez kaçırmamalı onları." Birde şu cümleler;
"Bizdeki kitapların çoğu iri harflerle basılıyor Olric, kültür seviyemizi gösteriyor bu iri harfler okumayı yeni öğrenen bir millet olduğumuz için iri harfleri tercih ediyoruz. Daha harfleri yeni söktümğüz için onları satırlar arasında kaybetmekten korkuyoruz.az gelişmiş harfleri seviyoruz geniş aralıklı satırlar, sayfanın kenarlarında büyük boşluklar, içimizi serinletiyor. Bütün babalar oğullarına oku da adam ol diyorlar gene de kimse okumuyor."
İşte son cümle
Biz adam olmayız olric ....
Bol kitaplı günler ...