Yazmasaydım..?
10/10
·354 syf.··
Beğendi
·
2019 1. kitabı
·
2642 günde okudu
·
Okunma: 30 Mart 2019 05:49
Bu kitap benim için ölüm kalım meselesi oldu... Yazmasaydım delirecektim... Hoş şimdi de aklı başında biri değilim ama en azından artık ne kadar deli olduğumu bilmemi sağlayan bir eserim var. Kısacası delilerden farkım ne kadar deli olduğumu bilmemi sağlayan bir eserimin olmasıdır. Bundan sonraki hedefim aklı başında değil gönlü başında olmaktır. Allah okuyucularıma akıl fikir versin, bana da bol bol ilham :)
Edebiyat
Yarım AdamŞafak Pala · Takas Kütüphanesi · 201991 okunma
··
125 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.