·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ekim 2015 18:02 Öyle zor okudum ki.. Boğazım düğüm düğüm oldu. Savaşta herkes kaybeder. En çokta insanlık. Dinin istismar edilişi,körü körüne imanın sapkınlıktan farkı olmadığını, ülkemiz için laik görülen geleceğin sonuçlarının sadece küçücük bir kesidini bulabilirsiniz bu kitapta. Şükredin hala fikirlerimizi birbirimizle paylaşabiliyor oluşumuza.