Puan vermedi·71 syf.··Beğendi
· Ah Zweig yine icimizi buruk biraktin.
Bu kitabin ana fikri , insanlari yargilamayi birakin hayati yasayin.
Sonunda bi ters kose beklemedim degil, oyle alismisiz ki gunumuz edebiyatindan ne yapalim.
Belki 2 saatte kolayca okunabilecek bir kitap ama uzerinde gunlerce dusunulebilir. Ciddi elestirisel noktalar sezdim.