·200 syf.····Okunma: 10 Haziran 2019 16:51 Yazar kitabında felsefeyi sevdirmeyi , eğlenerek de felsefenin öğrenilebileceğini belirtiyor. Kitabının ismi de beni çektiği için alıp okuduğum bir kitap oldu. Tüm kitabı gülümseyerek yer yer kahkaha atarak okudum. Fıkralarla esprilerle bezeli bu kitap bana gerçekten felsefenin gülen yüzünü gösterdi. Yazarın bu serideki bütün kitaplarını okumaya karar verdim. Felsefeye mesafeliyseniz okuyun derim. Felsefeyi yine sevemeseniz de en azından keyif alacağınız bir okuma serüveni olacaktır.