Bu gece kısa ama hayatıma dokunmasını istediğim bir kitap seçtim ve okudum.Stefan zweıg okumaya başladığınızda bırakamayacağınız sürekli kitaplarını almak isteyeceğiniz bir yazar. Kısacık öyküleri olması yüzünden tercih etmiyorum gerçeği dolaylı yoldan değil doğrudan bir tokat gibi vurduğu için tercih ediyorum zira bu kitap da gerçekleri bir tokat gibi yüzüme vurdu konusunu ya da içeriğini anlatmayacağım zaten kısacık ama tavsiye ediyorum keşke daha uzun olsa...İyi geceler ️️️