Puan vermedi·48 syf.····Okunma: 02 Temmuz 2019 13:13 En sonunda okumayı çok istediğim bu güzel kitabı bitirdim. Zweig’in her kitabını aynı keyifle okuduğum söylenemez. Ama bu kitabı çok beğendim. Yazarın vermek istediği mesaj, Madam’ın içinde bulunduğu ruh halinin muntazam tasvirlenişi büyük bir akıcılık katmıştı kitaba.
Benim gibi bu kitabı okumayı baya bir ertelemiş olanlar varsa mutlaka okumalı.