Puan vermedi·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Temmuz 2019 15:26 O kadar çok o kadar çok etkilendim ki. Bir kadın bu kadar güzel bu kadar naif sevebilir mi? Çiğerimizi deştin Zweigcığım jfjdjdjf. Adı bilinmeyen bir kadının mektubu ve gerçekten kadın bilinmiyor. Kitabın arkadasında bir açıklama var ama o benim için her zaman bilinmeyen. Bir adama gönül vermiş ve o gönül ona vurulmuş. Ama adamımız yani yazar R. miz biraz çapkın ve kadınlara düşkün. Bir kere beraber olduğunu ertesi gün sokakta görse dönüp yüzüne bakmaz ve tanımaz. Vefasız herif işte jdjdjdje. Bilinmeyenimiz de aynı böyle. Tekrar geldiği şehire yine o apartmanın önüne düşüyor ve adam onu günler sonra farkediyor. Gördü ya güzel kızı hemen çapkınlık peşinde neyse sonra bilinmeyen ile bunlar farklı günlerde beraber oluyorlar. Ve bir çocuk meydana geliyor dünyaya. Sonrası ise hep acı hep hüsran çünkü adam o üç günden sonra kadını tanımıyor bile ama bilinmeyen sırt çevirmiyor adama ve onun çocuğunu doğrurup yaşıyor. Ve geçimi için bedenini satıyor-yazarın deyimi ile- ve bunu o kadar güzel ifade ediyorki "sadakati bile bile bilmeyen bir adama sadakatsizlik yapmadım o benim bedenime dokunduktan sonra tanımıyorsa bedenime başkaları dokunsa ne olur ki?" tarzında bir şeyler söylüyor ve mektuba devam ediyor. Bunlar kesinlikle spoi değil. Kitap daha dolu dolu. Kesinlikle okuyun okutturun. Çünkü değer:)