·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Temmuz 2019 12:45 Bu öyle bir kitap ki , kimi kimseler duyguların zirvesinde yaşarken kimileri hiç bir şeyden haberdar değil . Kitap bittikten sonra aklıma gelen söz vardı ; ''Aşkın tanımı, Flaubert'in yaptığı olabilir: Merak. Birine karşı, ansızın, merak duymaya başlarsınız, korkunç bir merak. Onu tanımak,onunla doğmak, dünyaya onunla yeniden gelmek tek amacınız haline gelir. Aşka en uzak cümle, senden nefret ediyorum değil, bilmek istemiyorumdur.'' ( Camille Laurens )