·396 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Temmuz 2019 19:11 Kitabı okurken bir kaç bölümde sarsılıyor ,yok artık diyor; sonra da ‘’hııı öyle değil ,herhalde .’’diyorsunuz.Rahatsız eden bölümleri olabiliyor ,tam olarak anlamadığım belirsizlikleri var kendi içinde gizemli bir kitap.Pembe roman tadında ,normalde bu tarz kitapları sevmiyorum ama bu kitabı sevdiğimi düşünüyorum 🤔