Necip Hablemitoğluna saygıyla
Puan vermedi·312 syf.··
2019 55. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 13 Temmuz 2019 06:47
Kendisine hayran oldum, 2000 li yılların Türkiyesinde bu örgütün bu derece üstüne giden, birilerinin bu örgüte dur demesi için varını yoğunu ortaya koyan, uğruna can veren bu insana hayran oldum. 2019 yılında yazsa bu kadar yazabilirdi, kitabı okurken çoğu şey yaşandığı için inanmakta güçlük çekmiyoruz, ya ilk yıllarda okuyanlar ne düşünmüştür acaba? Kitap bugünün Türkiyesinde yazılmış gibi, geriye doğru zamanda yolculuk yaptırıyor çünkü. Keşke yaşayıp görseydi, bir suikaste kurban gitmeseydi bu kanlı terör örgütünün önü daha öncelerden kesilirdi belki. Ne ergenekonlar ne balyozlar, ne de 15 temmuzlar yaşanmazdı belki de.
Edebiyat
KöstebekNecip Hablemitoğlu · Pozitif Yayınları · 20181,481 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.