Kitabı uzun süre önce almıştım ama okumayı öteleyip duruyordum. Hakan un başlattığı etkinliğe katılarak okuma fırsatını buldum. Kitapta karekterler çok güzel tasvir edilmiş; dönemi ve karekterleri gözünüzde rahatlıkla canlandırabiliyorsunuz. İlk Stephan King kitabımdı diğer kitaplarında okuma listeme aldım. Çok büyük beklenti halinde okudum sanırım ama çok aman aman diyeceğim bir kitap olmadı. Yine de keyifle okudum. Diğer kitaplarını da okuyunca düşüncelerim değişebilir.
Aslında beni yazarın ailesi daha çok etkiledi. Ailede herkes yazar süper bir durumdur diye düşünüyorum.
Okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim. ️
22/11/63Stephen King · Altın Kitaplar · 20214,191 okunma