·116 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2019 15:43 Ah be üstad... pek begenemedim bu kitabi. Akıcı ve kendini okutuyor ona lafim yok ama ne bileyim hikayeler sanki apar topar bitirilmis de havada kalmis gibi.. ozellikle "Çömlek Alyoşa", "Balodan sonra" ve "üc ölüm" hikayelerinden umutluydum; -guzel vurucu bir son beni bekliyor herhalde- dedim ama bir anda bitiverdi hikayeler. Ee ne oldu simdi oldum.
Gene Tolstoy bu! Dedigim gibi kendini okutuyor ama hikayelerin sonlari konusunda fazla heyecanlanmayin