·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ekim 2015 10:03 Zülfü Livaneli'nin okuduğum ilk kitabı..okuduğunuz da nereye varacağını fazlasıyla merak etmekten kendinizi alamıyorsunuz.. en önemlisi de ters köşe oluyorsunuz.. niye diye soracak olursanız misal Ludmilla diye bir karakter var sanıyorsunuz ki Mehmet'e aşık ama olay bambaşka bir hal alıyor..ayrıca Tess Gerristen fanı olmamdan dolayı cinayeti işleyini bulmak benim için çocuk oyuncağı kadar kolay oldu.. Livaneli kitaplarına büyük bir istekle okumaya devam edeceğim..