Birhan Keskin'i ilk defa bir arkadaşımın tavsiyesiyle okudum ve çok beğenemedim açıkçası. Biraz fazla 'popüler kültür' gibi geldi. Şiirde de romanda da içerikten ziyade üslup daha önemlidir benim için. Birhan Keskin'de o üslup güzelliğini yakalayamadım sanırım. Yine de benim için şairin ilk şiir kitabı idi. Başka şiir kitapları da denenebilir diye düşünüyorum.