Ne okudum ben...
5/10
·216 syf.··
2019 20. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 23 Temmuz 2019 09:39
Kitabı hiç bir yere koyamadım. Ne bir roman gibi sürükledi, ne de merak uyandırdı. Sade ve ağdasız aktarım sanırım tek olumlu yandı kitap ile ilgili. Ufaktan bilim kurguya göz kırpması ise umut vaat etti. Kitap konusu itibariyle, emin ellerde son derece keyifli bir kurgu ile bambaşka yerlere gidebilirmiş. Bazı kaynaklarda polisiye-gerilim olarak tanımlandırılan kitabın, bu tanım ile uzaktan yakında ilgisi de yok. Isınamadım, beğenemedim. Ayrıca muadil yazar arkadaşları gibi maalesef aforizma saplantısından kurtulamamış. Benlik değil.
Edebiyat
Kan ve GülAlper Canıgüz · April Yayıncılık · 20178,9bin okunma
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.