·591 syf.····Okunma: 30 Temmuz 2019 22:21 "Bölüm sonu" diye bitmesini bekledim bir kitaptı. Okuduğum kitaplar arasında beni etkileyen, bilgi veren, heyecanlandıran bazen sıkan ama yinede yinede okuduğum için mutlu olduğum bir kitap kısaca garip bir kitaptı diyebilirim. Ayrıca felsefeye ilgisi olan her insanın çok beğeneceğine eminim, benim felsefeye fazla ilgim olmamasına rağmen beni çekenbir kitap oldu. Bilgi vermesinin dışında o olay örgüsü,o heyecanlı garip hikayesiyle beni çekti. Üstelik felsefe bölümlerinde ders kitabı olarak veya ek kitap olarak okutulması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kitabın genel felsefe tarihi üzerine bilgisi ve içerisindeki olay örgüsünün felsefeyle ilişkisi bakımından insanı sorgulatan düşündüren güzel bir kitaptı, okumanızı tavsiye ederim. Kitaba kendimce bir alt başlık koydum o da “Sofie’nin -Sofie’nin olmayan- Dünyası.”