Banu

@banu77
8/10
·544 syf.··
2019 1. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 30 Temmuz 2019 14:18
Bir stephen king kitabı okuyorsanız beklentileriniz oldukça fazladır. Çünkü o bir kalem ve düşünce sihirbazıdır. Sağdan beklerken sol kroşe yersiniz. Bu kitabında giriş normal gelişme süperrr ötesi fakat sonu çok kolay bağlanmış. Şaşırdım......... Okuyacak arkadaşlar eğer ki daha önce birçok kitabını hatmemişse benim gibi anlayacaktır.
YabancıStephen King · Altın Kitaplar · 20193,357 okunma
·
24 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sonu için bende aynısını düşündüm kesinlikle kötü değil ama bana da o kısım eksik geldi. Sonuna kadar soluksuz okudum resmen. Ama final benim için de umduğum gibi olmadı... (King kitabına göre)