Yorum
10/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2019 8. kitabı
Okurken eğlendiğim ve diyaloglar arasında güldüğüm güzel bir kitap. Özellikle Melda'nın halleri beni çok güldürdü. Yıllardır içinde yaşadığı sırla beni etkiledi. Kitap romantik komedi ama içinde baya argo sözler var. Kitapta genel olarak aşkın en tatlı halini göreceksiniz. Bazen aşk yanı başında ama görmek zaman alır.
Edebiyat
Aşk Olsun 1Nehir Erdem · Müptela Yayınları · 2016557 okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.