Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2019 00:29 Rasim Özdeneren'in anlatım biçimini çok sevdiğimden yazar veya şair olmak isteyenlere tavsiyelerde bulunduğu bu eserini okumak istedim. Sade, açıklayıcı, yapıcı eleştirileri bulunuyor kitapta. Bu önerileri yaparken çok genç (25) olduğunu da belirtmek isterim. Bir şeyler yapmak için illa belli bir yaş düzeyinde olmanın şart olmadığını gösterdi. Okurken keşke benim yazılarımı da yorumlama imkanı bulunsaydı diye düşünmeden edemedim. Gerçi bazı kişilere verdiği cevaplar bana da ders niteliğinde oldu. Ama çok kısaydı. Hemencecik bitiverdiğinden kesmedi. Mektupları gönderenlerin yazıları da olsaymış daha güzel olurmuş. Denk gelirseniz okumanızı tasviye ederim.