Azıcık spoiler vardır
Gece Yolunun bende özel bir yeri vardır. Gece yolu bana aşkı, affetmeyi ,üzüntüyü ve sonunu bile bile hata yapmamayı öğretti .Hanna nın kalemi o kadar güçlü ki hangi kitabını okursam okuyayım karakterler daha en başından beni içine çekip kendimle özdeşleşmemi sağlıyor.Lexi işlediği suç dolayısıyla hatalıydı ama yalnız hatalı olan o değildi ortada yeterince suçlu vardı .Ama Jude gerçekleri görmek istemediğinden ve yaşadığı duygusal durumdan dolayı Lexi yi suçlu gördü ve ben bu durumda Zach i baya kınadım .Ölen çok yakını da olsa annesini durdurabilirdi ve annesinin eteğine saklanmayı seçti. Kitap bende pek çok duyguyu barındırdı ve en sonunda hıçkıra hıçkıra ağlattı .