10/10
·632 syf.··
2019 1. kitabı
Sonu beni şaşırtan bir kitap oldu diyebilirim. Uzun bir zamanda okumuş olsamda kitap akıcı bir anlatıma sahip. Oblomov'un Olga'ya yazdığı mektup ise beni çok etkiledi. Bu bölüme geldiğimde tekrar tekrar okuma ihtiyacı duydum. Ancak taşındığı zamanlarda Oblomov'un insanlara hemen güvenmesine, onların kendisini dolandırmasına müsade etmesine çok sinirlendim. Yıllar sonra mutlaka tekrar dönüp okuyacağım bir kitap oldu.
Edebiyat
Oblomovİvan Gonçarov · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,9bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.