Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2019 22:44 Şahinde'den nefret ediyorum !! Kitabı okurken sanki bir kenarda bu aileyi izliyormuş gibi hissettim kendimi ; bunun sebebi de kitabın akıcı bir dille yazılmış olması ve sürükleyici tarafı..Kitap ; kaymakamla yolu bir cinayetle kesişen Kuyucaklı Yusuf 'u ve kaymakamin onu evlatlığı olarak yanina almasiyla devam eden serüvenini anlatıyor ..Kitapta sizi çok şaşırtacak bir olay örüntüsü var , heyecan verici ama bir o kadar da dramatik.. Neyse çok ipucu vermeyeyim :) Kitap hüzünlü ama çok güzel ,mutlaka okumalısınız ..