·164 syf.····Okunma: 23 Ekim 2015 11:32 Kitabı okumayı uzun süredir istiyordum. Çok fazla yorum dinlemiştim ama kendi fikrim oluşsun istedim. Genelde kitabı okuyanlar ikiye ayrılıyor. Raif Bey'i sevenler ve ona çok kızanlar.
Ben Raif Bey'e üzülen bir grup oluşturuyorum. Bu kadar ince naif bir karakterin kendini zorlama çabaları ve hayata bakışı çok hüzünlü.
Kitabın bu kadar tutulmasını daha iyi anlıyorum.
Okunulmasını da şiddetle tavsiye ediyorum.