Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
· Simyacı,hepimizin yaşadığı fakat farkında olmadığı duyguları bize hatırlatan bir kitap olması açısından güzel. Ama kitabı biraz sıkılarak bitirdim. Bunun için de biraz uzun zaman aldı.
Kitaptaki karakterlerin birer sembol olduğunu düşünüyorum. Belki hepimiz Santiago gibiyiz. Karşımıza yaşlı adam çıkıyor ve bir anda rehberlik ediyor.
Yazdıklarımın biraz çelişkili olduğunun farkındayım,kısaca şöyle özetleyeyim: Simyacı gerçekten güzel bir kitap,beğendim. Ama bu kadar abartılacak bir yanı olduğunu çok düşünmüyorum.