·68 syf.····Okunma: 08 Ağustos 2019 21:14 Stefan Zweig ile ilgili her kitabında ağız dolusu övgüler yazdığım için kendimi tekrar etmeyeceğim. Ama her kitabı için de inceleme yapmadan kendimi alamıyorum.
Kitap’ta yine duyguların tasvir edilmesi başarılı bir şekilde gerçekleştirilmiş . Platonik bir aşk mı, saplantı mı ? Bu durumun sebep olduğu tüm duyguları yazar size yaşatıyor.
Yaşam boyunca kendi tecrübe ettiğimiz yada başkalarında gözlemlediğimiz durumlar ancak bu kadar iyi açıklanır ve yaşatılır.
Yine bir Stefan Zweig kitabı bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. Siz de denemediyseniz buyurun okuyun ve aynı hislere ortak olalım.