Engin Hoca resmen en basitinden, yormadan anlatmış; gerek terimleri az kullanmasıyla gerekse kullandığı yalın dil ile nasıl profesyonel “İnsan Olmak”ın dersini vermiş! Kendi bilincinin derinliklerinden genel bir bakış atmak isteyen herkes -ki bence bu “İnsan Olmak”ın altı kuralı-bu kitabı ara ara tekrar okumalı! Zira “İnsan Olmak” bu çabayı bari yaptırabilmeli...