***çok güzel bir kitaptı.ilk başladığımda sıkıldım başka kitaba başladım bitirdim sonra yine bu kitaba geçtim derken bu arada 3 kitap okudum ama sonra konusundan ayrılamadım. Değişen hayat şartlarıyla insanların yakınlaşmasını değer yargılarının değiştiğini arkadaşlığın ve vefanın anlatıldığını,içinde herkesin kendinden birşeyler bulacağı ve daha anlatamadığım izah edemediğim çok yer yer duygulandğım bir kitap.
#alıntı
Son sözü söylemeliyim. Eski sözlerim gibi kalabalık ve boşuna olmamalı...