10/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2012 1. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 10 Eylül 2012 04:30
Ben el çektim safâ-yı hâtır u ârâm-ı cânımdan Safâ âteş cefâ âteş firâr âteş karâr âteş. ...Su kâsidesine ithafen yazıldiginı düşündüğüm Ateş kâsidesi. ..kötü kitap yoktur kötü ve ne okuduğunu anlayamayacak okur vardır. ..Kitap okuyun ve okutun efendim. ..
Edebiyat
Divân-ı Es’adMuhammed Es'ad Erbili · Erkam Yayınları · 201115 okunma
·
94 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.