Her öyküde benzerine az rastlanır şekilde insanı hikayenin içine çekip, orada yaşatmayı beceren bir yanı var Orhan Pamuk romanlarının. Kafamda Bir Tuhaflık romanında da bu hisse kapılmıştım. Okuduğum bu ikinci kitabından sonra sanırım bütün kitaplarını okuyuncaya dek her ay bir tanesini bitireceğim.