Elif Ercan
@kayiptramvays92 · 6yıl
Takip Et
8/10
·
68 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2019 21. kitabı
Güzeldi.Konusunu çok beğendim.Stefan Zweig'ın kalemini beğeniyorum.Kitabı sevdim.Okumalısınız.Bu kitabın konusu gibi bir konuyu başka bir kitapta görmedim var mı bilmiyorum ama bu kitap çok güzeldi.Olaylar güzel işlenmiş.
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
Stefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022
266,7bin okunma
4 beğeni
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap