·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2019 04:27 Serenad'tan sonra hayran kaldığım ikinci kitabı oldu Zülfü'nün. İşi iyi biliyor. Dolu kitapları hep okumak istemişimdir. Roman olsa da başka bilgiler veren kendini geliştirmiş yazarların kitabını okumak ayrı güzel. Kitap çok sürükleyici olmuş. Elime aldığımda bırakamadım ve uykusuz kalmama değdi bir solukta bitirdim kitabı. Ahmet'in yani Mehmet'in dünyası, kişiliği, zekası çok ilgi çekiciydi. Her seferinde sosyal mesajlar veriyordu. Ama kitabın sonunu hiç öyle beklemiyordum. Çok şaşırtıcı ve üzücü oldu benim için. Bir insanın yaşadığı tramvalardan ne hale gelebileceğini, yalnızlaşıp sevgiye aç ama bir o kadar da insanlardan uzak kalmak istemesi.. çok güzel dile getirilmiş. Böyle bir son beklemiyordum. Ama harika bir kitap olmuş. Okumayan kalmamalı.