-"Artık Tanrın yok mu?" "Yok arkadaşım. Kesinlikle yok. Eğer Tanrı olsaydı, benim şu gözlerimle gördüklerimin olmasına hiçbir zaman izin vermezdi. Bırak, onların olsun Tanrı." -"Tanrı'nın varlığını savunuyor onlar." "Açıkçası dine inanarak yetiştirildiğim için O'nu özlüyorum."
Sayfa 51·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
2.881 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.