·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ağustos 2019 20:40 İlk kitaba başlandığında bu ne sapıklık ve sapkınlık diyerek okuyorsunuz, ve bu ne kadar daha bu şekilde devam edecek diye endişeye kapılıyorsunuz. Sonrasında işler iyice karışmaya hatta mekanlar ve isimler iyice çoğalmaya başlıyor sonuca yaklaştım derken bir anda birşeyler oluyor. Sizi allak bullak ediyor ve finali sürpriz sonla bitip vay be derditiyor.
not: GRANGE 'nın kendi kitapları dışına çıkıp bu kitabinda içerisinde sapıklık,pornografi ve korkutucu sahneler var. Ben ilk kez bıraksam mı acaba dediğim ve sonunda bırakmadığım için doğru karar verdiğim bir GRANGE kitabı, o yüzden okumadan önce düşünüp öyle karar verin diye düşünüyorum.