Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2019 14:36 Diğer insanlar için yaptığımız iyi şeylerin bizim tercihimiz olması gerekir. Tercih değil de zorunluluk olarak yaptığımız iyi seyler içimizdeki bardağın dolmasına sebep olabilir.
*Çok fazla susuyorsan, bagirmaman gereken yerlerde bagirirsin.
*Yalnız değilsin, yanlış da değilsin, sen insansın.