Söylemeden edemeyeceğim bu kitabı okuyunca gerçekten etkileniyorsaniz eminim ki içinizdeki bozkurt diriliyor demektir. Şans eseri karşıma çıktı bu kitap ve bayıldım. Daha sonra Börü 1 ve Börü 2 kitaplarını aldım. Şuan Börü 1'i okuyorum ve çok heyecanlı. Gökkurt'a dönecek olursak bence bu kitap filme çevrilmeli. Tomris gibi ses getireceğine inaniyorum ve gerçek kahramanları Türk gençleri de görmeli. Hala kitabın etkisindeyim. Shetu'nun evdeşi Umay hatunun cesaretine bayıldım.